#akuanakjatijohor

Tag posts on Instagram

49 posts

Top Posts

.
Throwback In Johore.

Seriau nak bergambar ngan pengawal ni,
serius sangat muka,baru kenyit mata sikit jer dah cair..hahaha πŸ˜‚πŸ˜‚
Btw Sama Tak Muka Kami 😜
.
#istanasultanjohor 
#Crownroyalgate
#AkuAnakJatiJohor
#Johorean
#JohorMalaysia
#Malaysia
#Jdt

.
Throwback In Johore.

Seriau nak bergambar ngan pengawal ni,
serius sangat muka,baru kenyit mata sikit jer dah cair..hahaha πŸ˜‚πŸ˜‚
Btw Sama Tak Muka Kami 😜
.
#istanasultanjohor
#Crownroyalgate
#AkuAnakJatiJohor
#Johorean
#JohorMalaysia
#Malaysia
#Jdt

org sibuk tgk bola..aku sibuk membaking..ape2 pun good luck JDT.. #akuanakjatijohor😍😍😍😍

org sibuk tgk bola..aku sibuk membaking..ape2 pun good luck JDT.. #akuanakjatijohor 😍😍😍😍

alaaa kalah tuh biasa laaa. ape boleh buat. dh kalah. sokong tetap sokong. kata kalau toreh tgn, kluar darah merah biru. Ape cite bru kalah skli dh tkar kaler darah. lalang is everywhere. 
#AkuAnakJatiJohor

alaaa kalah tuh biasa laaa. ape boleh buat. dh kalah. sokong tetap sokong. kata kalau toreh tgn, kluar darah merah biru. Ape cite bru kalah skli dh tkar kaler darah. lalang is everywhere.
#AkuAnakJatiJohor

Menggamit peristiwa semalam
Kenangan zaman persekolahan
#misiput
#akuanakjatijohor
#madeinmuarJohor
#aduhhPedasss
😍 😍 😍

Menggamit peristiwa semalam
Kenangan zaman persekolahan
#misiput
#akuanakjatijohor
#madeinmuarJohor
#aduhhPedasss
😍 😍 😍

JDT LWN SEL
#akuanakjatijohor

JDT LWN SEL
#akuanakjatijohor

Allah peliharakan Sultan, anugerahkan ia segala kehormatan, sihat dan ia kekal dan makmur... Luaskan kuasa, menaungkan kami, rakyat dipimpini berzaman lagi... Dengan berekah bersatu hati, Allah berkati Johor... Allah selamatkan Sultan... Daulat Tuanku! Dirgahayu Kemahkotaan DYMM Tuanku Baginda Sultan Johor!

#AkuAnakJatiJohor
#TheMagicofFaith
#TheMagicOfPartTimeBiz
#KejayaanBersamaLebihBermakna

Allah peliharakan Sultan, anugerahkan ia segala kehormatan, sihat dan ia kekal dan makmur... Luaskan kuasa, menaungkan kami, rakyat dipimpini berzaman lagi... Dengan berekah bersatu hati, Allah berkati Johor... Allah selamatkan Sultan... Daulat Tuanku! Dirgahayu Kemahkotaan DYMM Tuanku Baginda Sultan Johor!

#AkuAnakJatiJohor
#TheMagicofFaith
#TheMagicOfPartTimeBiz
#KejayaanBersamaLebihBermakna

Most Recent

Suramnya suasana..
Seperti suramnya kisah aku dn dia..
Hahaha..
Assalamualaikum..
SalamSubuh
#Januariduaribuduapuluh
#comingsoon
#akuanakjatijohor
#JDTselamanya

Suramnya suasana..
Seperti suramnya kisah aku dn dia..
Hahaha..
Assalamualaikum..
SalamSubuh
#Januariduaribuduapuluh
#comingsoon
#akuanakjatijohor
#JDTselamanya

Alhamdulillah...JDT menang lg!!!Piala Malaysia 2019πŸŽ†πŸŽ†πŸŽ†πŸŽ‡πŸŽ‡πŸŽ‡Ayuh JOHOR... Ayuh JOHOR... LUASKAN KUASAMU JOHORπŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ‘
#akuanakjatijohor
#weloveujohor
#loveutmj

Alhamdulillah...JDT menang lg!!!Piala Malaysia 2019πŸŽ†πŸŽ†πŸŽ†πŸŽ‡πŸŽ‡πŸŽ‡Ayuh JOHOR... Ayuh JOHOR... LUASKAN KUASAMU JOHORπŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ‘
#akuanakjatijohor
#weloveujohor
#loveutmj

This Is Me...!!! β€œTeam Skyscape and Angry Bird β€œBerjaya Menyelesaikan Satu Misi...!!!
Thank You All’sπŸ€™πŸ»β˜ΊοΈπŸ‘πŸ»
#akuyangpostkauyangpanas#akuyangselfiekauyangpanas#kodahkenapa#takpanaske#stylewithme#kamiXramai#jangancakapkamitakpayung#pendomen2019#johorbahru#persadajohor#akuanakjatijohor#Thisisme#jcorp#dsab#jland#damansaraasset

This Is Me...!!! β€œTeam Skyscape and Angry Bird β€œBerjaya Menyelesaikan Satu Misi...!!!
Thank You All’sπŸ€™πŸ»β˜ΊοΈπŸ‘πŸ»
#akuyangpostkauyangpanas #akuyangselfiekauyangpanas #kodahkenapa #takpanaske #stylewithme #kamiXramai #jangancakapkamitakpayung #pendomen2019 #johorbahru #persadajohor #akuanakjatijohor #Thisisme #jcorp #dsab #jland #damansaraasset

Kepada semua sahabat saya dari kaum Iban, Bidayuh dan Melanau. SELAMAT MENYAMBUT HARI GAWAI &
SELAMAT NGINTU HARI GAWAI &
SILAMAT ANDU GAWAI &
SELAMAT LAU GAWAI DAYAK.

#akuanakjatijohor
#akuberpijakdibumisarawak
#dimanabumidipijakdisitulangitkujunjung

Kepada semua sahabat saya dari kaum Iban, Bidayuh dan Melanau. SELAMAT MENYAMBUT HARI GAWAI &
SELAMAT NGINTU HARI GAWAI &
SILAMAT ANDU GAWAI &
SELAMAT LAU GAWAI DAYAK.

#akuanakjatijohor
#akuberpijakdibumisarawak
#dimanabumidipijakdisitulangitkujunjung

When me wanna to selfie and my friend being annoy maa face can be like that hahahaha!! #muncung #kopahal #dontsaybrothernotumbrella #bugisrean #johorean #akuanakjatijohor #akuyangpakaikoyangpanas

When me wanna to selfie and my friend being annoy maa face can be like that hahahaha!! #muncung #kopahal #dontsaybrothernotumbrella #bugisrean #johorean #akuanakjatijohor #akuyangpakaikoyangpanas

Ni ayaq mata sedih ka gelak ka xtau la Ayaq mata xhabis lap lagi lps kuar tgk 'Dangal' film.. 🀣🀣🀣🀣🀣
@linz_uyob @ekin.__ @sitinurwawa 
#akubukananakmami 
#akuanakjatijohor 
#satdatewithfriends 
#lastminuteplans 
#gelaksakan

Ni ayaq mata sedih ka gelak ka xtau la Ayaq mata xhabis lap lagi lps kuar tgk 'Dangal' film.. 🀣🀣🀣🀣🀣
@linz_uyob @ekin.__ @sitinurwawa
#akubukananakmami
#akuanakjatijohor
#satdatewithfriends
#lastminuteplans
#gelaksakan

Balik kampung yaw! 
#AkuAnakJatiJohor

Balik kampung yaw!
#AkuAnakJatiJohor

I want to go home #akuanakjatijohor

I want to go home #akuanakjatijohor

Awek johor x sombong & garang laa..salah tu..awek johor pemalu & sopan santun orang nye..huhuu..aku laa awek johor tu..hahaa!!...

#akuanakjatijohor#jdt#2016#

Awek johor x sombong & garang laa..salah tu..awek johor pemalu & sopan santun orang nye..huhuu..aku laa awek johor tu..hahaa!!...

#akuanakjatijohor #jdt #2016 #

05/12/2015 - Sabtu
Assalamualaikum..
Dukacitanya ingin memaklumkan bahawa Our handsome Prince, Tunku Laksamana Johor, YAM Tunku Abdul Jalil ibni Sultan Ibrahim telah mangkat ke rahmatullah maghrib tadi. YaAllah, siapa je tak sedih. Allah lebih menyayangi mu TJ. TJ dah sedaya upaya melawan penyakitnya, akhirnya Allah menjemputmu pulang kembali. Tiada lagi penderitaan menanggung kesakitan. YaAllah.. Sedihnya. Tenanglah rohmu disana. Alfatihah. Ku Lil yang sangat sangat humble. Dia layan rakyat, mcm keluarga dia sendiri. Sikit pun takde sifat belagak dalam diri dia. Allahu, sedih.. Lepasni tak dapat dah tengok TJ bergaduh gurau gurau dengan Tunku Aminah dan Tunku Idris kat IG. Satu kehilangan yang sangat besar buat rakyat Johor.  Innalillahiwainnailaihirojiun. Alfatihah... #TJ #TunkuJalil #TunkuAbdulJalil #AnakSultanJohor #TunkuJalilMangkat #FightingCancer #TJDalamIngatan #TJDalamKenangan #RajaBerjiwaRakyat 
#RakyatJohor #JohorBahru #Johor #JDT 
#AnakJatiJohor #KemahkotaanJohor  #AlfatihahUntukTunkuJalil #TunkuLaksamanaJohor #TLJ #5Disember2015 #JohorDarulTakzim #ICkosongsatu #AkuAnakJatiJohor

05/12/2015 - Sabtu
Assalamualaikum..
Dukacitanya ingin memaklumkan bahawa Our handsome Prince, Tunku Laksamana Johor, YAM Tunku Abdul Jalil ibni Sultan Ibrahim telah mangkat ke rahmatullah maghrib tadi. YaAllah, siapa je tak sedih. Allah lebih menyayangi mu TJ. TJ dah sedaya upaya melawan penyakitnya, akhirnya Allah menjemputmu pulang kembali. Tiada lagi penderitaan menanggung kesakitan. YaAllah.. Sedihnya. Tenanglah rohmu disana. Alfatihah. Ku Lil yang sangat sangat humble. Dia layan rakyat, mcm keluarga dia sendiri. Sikit pun takde sifat belagak dalam diri dia. Allahu, sedih.. Lepasni tak dapat dah tengok TJ bergaduh gurau gurau dengan Tunku Aminah dan Tunku Idris kat IG. Satu kehilangan yang sangat besar buat rakyat Johor. Innalillahiwainnailaihirojiun. Alfatihah... #TJ #TunkuJalil #TunkuAbdulJalil #AnakSultanJohor #TunkuJalilMangkat #FightingCancer #TJDalamIngatan #TJDalamKenangan #RajaBerjiwaRakyat
#RakyatJohor #JohorBahru #Johor #JDT
#AnakJatiJohor #KemahkotaanJohor #AlfatihahUntukTunkuJalil #TunkuLaksamanaJohor #TLJ #5Disember2015 #JohorDarulTakzim #ICkosongsatu #AkuAnakJatiJohor

#FacaOpenDay2016

Bukan mudah untuk kita menggapai sesuatu..perlukan usaha dan keyakinan..so jangan mudah putus asa..sakit sekarang lepas nie bahagialah..jangan risau..
#akuanakjatijohor #akubudakkampung #johoreans #kamibudakbaik #igaddict #igers #igdaily #instalike #instagram #UNIMASintake1516 #UNIMASofficial #managertobe #artmanagement #hotfm976 #wearethenextgeneration #apatek #apadehal #senyum #senyap2

#FacaOpenDay2016

Bukan mudah untuk kita menggapai sesuatu..perlukan usaha dan keyakinan..so jangan mudah putus asa..sakit sekarang lepas nie bahagialah..jangan risau..
#akuanakjatijohor #akubudakkampung #johoreans #kamibudakbaik #igaddict #igers #igdaily #instalike #instagram #UNIMASintake1516 #UNIMASofficial #managertobe #artmanagement #hotfm976 #wearethenextgeneration #apatek #apadehal #senyum #senyap2

Dari aku kecik sampai umur aku da 20 tahun nie..nie la baru jumpe doremon kerepot..hahhahh..sampai tua si nobita asyik harapkan doremon..ap akah pengakhiran crita doremon..
#animas #anime #instalike #iniMalaysia #UNIMASintake1516 #UNIMASofficial #akuanakjatijohor  #anakperantau

Dari aku kecik sampai umur aku da 20 tahun nie..nie la baru jumpe doremon kerepot..hahhahh..sampai tua si nobita asyik harapkan doremon..ap akah pengakhiran crita doremon..
#animas #anime #instalike #iniMalaysia #UNIMASintake1516 #UNIMASofficial #akuanakjatijohor #anakperantau

luaskan kuasamu Johor....doakan agar JDT menang dalam AFC... #akuanakjatijohor
#wakilmalaysia 
#jdtsupporters

luaskan kuasamu Johor....doakan agar JDT menang dalam AFC... #akuanakjatijohor
#wakilmalaysia
#jdtsupporters

TMJ tak sampai umah, tapi sekretariat TMJ yg sampai umah.. πŸ˜€ pon bolehhhh...πŸ™†πŸ™†
#KembaraMahkotaJohor2015
#AkuAnakJatiJohor

TMJ tak sampai umah, tapi sekretariat TMJ yg sampai umah.. πŸ˜€ pon bolehhhh...πŸ™†πŸ™†
#KembaraMahkotaJohor2015
#AkuAnakJatiJohor

.
Throwback In Johore.

Seriau nak bergambar ngan pengawal ni,
serius sangat muka,baru kenyit mata sikit jer dah cair..hahaha πŸ˜‚πŸ˜‚
Btw Sama Tak Muka Kami 😜
.
#istanasultanjohor 
#Crownroyalgate
#AkuAnakJatiJohor
#Johorean
#JohorMalaysia
#Malaysia
#Jdt

.
Throwback In Johore.

Seriau nak bergambar ngan pengawal ni,
serius sangat muka,baru kenyit mata sikit jer dah cair..hahaha πŸ˜‚πŸ˜‚
Btw Sama Tak Muka Kami 😜
.
#istanasultanjohor
#Crownroyalgate
#AkuAnakJatiJohor
#Johorean
#JohorMalaysia
#Malaysia
#Jdt

Allah peliharakan Sultan, anugerahkan ia segala kehormatan, sihat dan ia kekal dan makmur... Luaskan kuasa, menaungkan kami, rakyat dipimpini berzaman lagi... Dengan berekah bersatu hati, Allah berkati Johor... Allah selamatkan Sultan... Daulat Tuanku! Dirgahayu Kemahkotaan DYMM Tuanku Baginda Sultan Johor!

#AkuAnakJatiJohor
#TheMagicofFaith
#TheMagicOfPartTimeBiz
#KejayaanBersamaLebihBermakna

Allah peliharakan Sultan, anugerahkan ia segala kehormatan, sihat dan ia kekal dan makmur... Luaskan kuasa, menaungkan kami, rakyat dipimpini berzaman lagi... Dengan berekah bersatu hati, Allah berkati Johor... Allah selamatkan Sultan... Daulat Tuanku! Dirgahayu Kemahkotaan DYMM Tuanku Baginda Sultan Johor!

#AkuAnakJatiJohor
#TheMagicofFaith
#TheMagicOfPartTimeBiz
#KejayaanBersamaLebihBermakna

Menggamit peristiwa semalam
Kenangan zaman persekolahan
#misiput
#akuanakjatijohor
#madeinmuarJohor
#aduhhPedasss
😍 😍 😍

Menggamit peristiwa semalam
Kenangan zaman persekolahan
#misiput
#akuanakjatijohor
#madeinmuarJohor
#aduhhPedasss
😍 😍 😍

alaaa kalah tuh biasa laaa. ape boleh buat. dh kalah. sokong tetap sokong. kata kalau toreh tgn, kluar darah merah biru. Ape cite bru kalah skli dh tkar kaler darah. lalang is everywhere. 
#AkuAnakJatiJohor

alaaa kalah tuh biasa laaa. ape boleh buat. dh kalah. sokong tetap sokong. kata kalau toreh tgn, kluar darah merah biru. Ape cite bru kalah skli dh tkar kaler darah. lalang is everywhere.
#AkuAnakJatiJohor

hastag T H R O W B A C K * 
1 nov 2014 . 
stadium nasional Bukit Jalil .
piala Malaysia Oppo 2014.
J D T lwn P A H A N G .

nasib ta menyebelahi J D T dan bukan rezeki J D T bergelar juara . tp J D T da buadd yg terbaekk . untuk P A H A N G , tahniah menjadi juara piala malaysia . J D T cube ag pd mase akan dtg . 
#JOHORDARULTAKZIM
#LUASKANKUASAMU
#SETIABERSAMAMUJOHOR
#AKUANAKJATIJOHOR

hastag T H R O W B A C K *
1 nov 2014 .
stadium nasional Bukit Jalil .
piala Malaysia Oppo 2014.
J D T lwn P A H A N G .

nasib ta menyebelahi J D T dan bukan rezeki J D T bergelar juara . tp J D T da buadd yg terbaekk . untuk P A H A N G , tahniah menjadi juara piala malaysia . J D T cube ag pd mase akan dtg .
#JOHORDARULTAKZIM
#LUASKANKUASAMU
#SETIABERSAMAMUJOHOR
#AKUANAKJATIJOHOR

org sibuk tgk bola..aku sibuk membaking..ape2 pun good luck JDT.. #akuanakjatijohor😍😍😍😍

org sibuk tgk bola..aku sibuk membaking..ape2 pun good luck JDT.. #akuanakjatijohor 😍😍😍😍

JDT LWN SEL
#akuanakjatijohor

JDT LWN SEL
#akuanakjatijohor